Nattinatti

Har haft en riktigt bra dag, hade ungefär 2 lektioner.
Imorgon blir det en bra dag också, börjar med engelska, sen orientering, lunch, hem till julia!

Men nu kliar mina ögon somfan så jag måste snart sova, tänkte lägga upp någon bild eftersom det ofta önskas. Jag behöver även förslag på roliga grejer man kan göra i bloggen, skriver ju bara om vad jag gör och lägger upp bilder och så. Finns det inget rüligt? :) Kom med idéer, det skulle va guld.



Längtar tillbaka till Romme!

& till Thailand! :(

 

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: jennie

det är ju lagom rättvist att ni hade 1 och ½ lektion på en dag medans vi andra stackare hade typ 5..

2010-09-10 @ 20:15:11
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0