Mysdag

Idag blir det en mys söndag! Mamma och pappa har 18-årig bröllopsdag och hon har lust att göra en middag ikväll så varför inte vara hemma? ;) Sen blir det väl tända brasan och dricka te och käka kladdkaka. Och vi ska göra bullar idag faktiskt, hahah vuxenpoäng till mig! Sen är det den här jävla städningen i ladan, hatar den, men den är över på en timme. Och jag hoppas på att min bror och karin kommer hit senare, skulle vara jättemysigt! Snart blir man faster också, fyfaaaaaaaaaan va jag längtar, den kommer när som helst :D GUUUUUUUUUUUUUUULD.

Lifehouse – Everything
Lifehouse – Blind
Marc Anthony – You Sang To Me
A Rocket To The Moon – Like We Used To - Piano Version

MYSMUSIK!



Skruttan i vårat badkar för några dagar sen.







Dom där 3 sakerna kommer jag nog få med mig hem någon gång i veckan, har lyckats få mamma att tycka att jag behöver lite höstkläder ;) vinterkläderna kommer shoppas i London i början av november! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0