Mycke har hänt..

Igår kl 6 på kvällen blev jag faster till världens sötaste kille! Namnet vet vi inte än, men än så länge heter han lillprinsen, hihi!

Bakade igår med matilda till föräldramötet som var idag. Skitfina cupcakes asså!

Idag efter skolan gick jag till Kevin innan dansen, va så jävla trött så jag somnade en stund där, haha. Efter dansen gick jag till Kevin igen för att vänta på päronen som va på föräldramötet. När jag kom hem fick jag lite ångest för jag visste inte vad jag skulle ha på mig på skolfotot, men nu vet jag! Blev enkelt och ganska tråkigt.

Men nu ska jag och min döda hals göra lite fysik, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw va mys med bebis!

kommentar på dagens fråga tildan!

2010-09-15 @ 21:53:07
URL: http://hannaaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0