Mensvärk och idol!

Min syster ligger på andra sidan av soffan och vi ligger och kollar på idol, vi har skrattat ihjäl oss och tappat hakan ett antal gånger nu. Det värsta nu är ju mensvärken, känns som om någon sticker två knivar i mina äggstockar, HAHA! Jaja, jag har iaf tagit en ipren för det och det går väl över snart hoppas jag :)

Nu ska jag titta vidare på idol, som visst va slut jao, haha. Men jag går väl och tvättar bort sminket och sen lägger jag mig, nattinatti!



Haha pullan!



Och den här söta tjejen har varit hos mig idag!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha tycker faktiskt att julia passa riktigt bra i willes gamla leksaker..hon kanske skulle börja satsa mer på döskalle/vikinga stilen? :D

2010-09-07 @ 22:19:40
URL: http://jennient.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0