Jag hatar mig själv..

Jag satte klockan på halv 6 och det är för jävla tidigt tycker jag, men vad gör jag? Utan att höra nåt alarm eller nånting går jag upp en timme tidigare? Jag måste gått upp i sömnen eller nånting och sen vaknat och trott att jag skulle gå upp, fyfan asså! Äta frukost i en timme nu kanske? Jag blir gaaaaaaaaaaaaleeeeeeeeen, är ju svintrött! Jaja, jag har iaf gott om tid på mig att göra allt..? Då lägger jag väl upp några bilder.



huhu efterrätt i skolan.



Undra hur många bilder jag har på Matilda i min blogg? ..



Den här gosen hade jag hemma hos mig medans jag packade.

Nu ska jag ladda ner lite musik, puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

det är bara för att jag är så jäkla sexig :D

2010-09-25 @ 16:30:00
URL: http://matildaheineken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0