Gymnasiemässa

Skoldagen va ganska chill, hade hk till 10.10, sen håltimma, chill fysik (matilda x2 hade jävligt roligt åt kameler), gymnasiemässa i örebro. Jag och jennie åkte in på mässan tillsammans och vi gick inte där lång tid direkt. Jag är väl ganska säker på vad jag ska välja. Tror det blir stylist på plusgymnasiet. Träffade på min lilla Kevin där också, han stog och pratade om sin skola, kanske skulle gå fordon lackering jag med? HAHHAHA fast ne.

Efter mässan åkte jag och vaccinera mig, fyfan va ont de gjorde, men jag svimmade inte!

Sen skjutsade vi hem Jennie och kevin. Nu ska jag sova. pusspuss!



Kevin och Disa jagar flugor i taket? hahha



eller så ska han misshandla henne med fläkten..?

Bilder från igår.


Kommentarer
Postat av: matilda

kamelen matilda <3333333333333333333333333333

2010-09-29 @ 15:57:08
URL: http://matildaheineken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0