Götet

Wuhuuuuu, Jag och Julia sitter i Linneas kök och jag försöker få henne att sluta prata göteborska för det låter inte som Julia.

Allt har gått åt helvete för mig idag asså.. Jag gick ju somsagt upp för tidigt och sen har jag haft ont i nacken hela dan för jag har burig runt på packningen i stan hela dan, skönt? Nej. Sen har vi bara haft det allmänt jobbigt, haha! Men vi har haft det grymt kul också :) Och eftersom Linnea läser min blogg ibland tänker jag inte säga vad vi gjorde ;) Men sen när vi kom hem till Linnea så upptäckte jag att mitt linne jag köpte som va assnyggt hade jag glömt antingen på centralen eller på bussen -.- Fan va sur jag blev. Men nu har jag fått lite godis, hihi. OCH NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MER PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0