sitter med gitarren i sängen

är beredd att gå och sova nu faktiskt, är riktigt trött. har dessutom skrivit i 47 loggar på facebook, haha! det va roligt början, sen vare bara folk jag inte kände och då vet man inte vad man ska skriva?

Idag har det inte varit så jobbigt i skolan iaf, har inte haft några lektioner direkt. Blev intervjuad idag också, trevligt, finns inte mycket mer att säga om det. Åkte hem efter skolan, åt, kollade på tv, pluggade och nu hamnade jag här med gitarren i sängen. Jag säger nu godnatt bloggen och datorn, vi hörs imorgon!

I helgen åker jag, Kevin och Frank iväg till Kevins farfar och fastrar i Stockholm också, mysigt! Pusshej.



mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0