Inte uppdaterat på 3 dagar!

Det börjar bli dåligt.. Men i helgen har jag typ haft fullt upp trots att jag knappt fått gjort nånting. Har ju varit sjuk och febrig så den som fick visa sig i vårat hus var Kevin, haha! Men i fredags var det ju spelkväll och jag va ju bäst såklart ;) I Lördags skulle jag sovit hos Marie men nehe, jag var tvungen att vara hemma och då fick Kevin komma och sova här och det gjorde inte mig nånting faktiskt :) Vi spelade yatzy och såklart så skulle jag förlora, så Kevin fick skryta lite. Sen när mamma var med så förlora jag igen.. menmen, jag suger!
Igår åkte vi in till Marieberg för vi hade inget bättre för oss så Kevin och jag köpte varsina rakhyvlar, haha det låter väl skitbra! Sen blev det bakning, och det gick ju skit.

Idag har jag tränat, käkat kakor och pluggat! Kakorna ska bort, jag ska bli smal till sommaren 2011. Men dom är förjävla goda! Ne, nu ska jag klara det här :) Ska sätta mig på träningscykeln en kvart till innan jag går och lägger mig.

Nu får ni bilder!



my bitches on uffes lada! tha place! hahaha



Kevin bakar negerbollar, gulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0