godmorgon världen fifan :)

Vaknade faktiskt runt 20 över 9 idag, haha. Jag längtar till det är mörkt typ hela dagarna så att jag kan sova länge igen. Jag tog iaf en lång skön dusch förut eftersom jag, mamma, pappa och kevin ska iväg till Linnea som har fyllt 18 :) Efter det ska jag hem och städa och då får väl Kevin kolla på, det har han gjort förut. Blir väl en mys eftermiddag/kväll som vanligt, orkar inte göra så mycket :)

Igår hjälpte jag, pappa och kevin till att flytta min bror och hans lilla familj till en annan lägenhet i Örebro :) Skitmysigt var den nya lägenheten, bara massa småhus överallt. Sen skjutsade vi hem Kevin och hämtade Julia, vi jobbade lite på kvällen och sen kollade vi på Grinchen och käkade choklad, asnajs! Det är full rulle på mig hela tiden, så ni kanske fattar att jag inte har tid att uppdatera ;) Men nu gjorde jag det för en gångs skull.

1 år sen. HAHAHAHAHA







majsan och loppan tiden asså.. haha ;)

   
 
egopixen ;)



party med saran :)

Det va lite bilder för drygt ett år sen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på min blogg och tyck till på dagens fråga sötnos!:)

2010-10-17 @ 20:02:22
URL: http://hannaaasvensson.blogg.se/
Postat av: magget

FYFAN VICKEN SNYGG TJEJ LÄNGST NEr

2010-10-19 @ 17:44:03
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0