TJAAAA!

Sitter i sängen. Har haft en heldag med familjen Danielsson, hahah lite kul faktiskt :) Jag och mina lilla vän Linn har varit så jäkla trötta idag, men Marieberg orkade vi med! Fast vägen hem.. Då slocknade vi ;)

Sen åkte jag och Linn med Ulrika hem till oss för dom skulle hämta en kärra med ved. När dom åkte hem en stund så passade jag på att packa inför Londonresan imorgon :) Sen kom dom tillbaka, käkade här och vi hade det riktigt trevligt.

Nu har dom åkt och jag är så jääääkla trött asså. Ska packa ner det sista, borsta tänderna och lägga mig framför en film kanske, eller lite vänner. Nu ska jag iaf kissa, hejs!





LONDON BABY
Shit va ogulliga turistkort ni kommer få se på mig och Pullan! Ujujuj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0