Sitter framför brasan, hihihi.

Hejhopp minisnopp.
Sitter och chillar framför brasan, har nyss pluggat fysik, mitt favoritämne! AJA!
Nä, men det gick väl hyfsat.. Börjar kunna lite om det här med ljus, reflektionsvinklar, speglar och hela faderullan.

Dansen förut var rolig. Lite rörigt med andra gruppen eftersom vi hade olika danser haha! Men det kommer lösa sig. Carro får iaf springa lite ;)
Jag ska se till att mamma eller pappa filmar så jag kan lägga upp en liten video från uppvisningen, kommer bli asnajs! Längtar, hihi.

Imorgon händerish vadåish? Jo, lille john ska faktiskt skjutsa upp mig till stocksäter efter skolan för jag ska gå på min lilla sånglektion som varje torsdag. När jag kommer hem ska jag nog träna och plugga, låter som en jävligt rolig dag asså, men jag kan ju inte ha roligt varje dag vafan.

Nä, nu ska jag sluta skriva på det här inlägget för det börjar bli trist, kyss och smek på alla som läst detta onödiga, ointressanta, oseriösa inlägg. PEACE!



Såhär söta är mina vänner! Det här är då Julia efter en morgon med hallonyoghurt (jävligt störig) och Jennie en .. vanlig dag!

Kommentarer
Postat av: alize

tack! :d

jag ska så fort jag fått en bild på't ;)

2010-05-06 @ 09:21:53
URL: http://aaaaliice.blogg.se/
Postat av: matilda

jag läste!

lycka till med john ;D

2010-05-07 @ 20:53:08
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0