Puss på folk.

Uppdaterade inte igår, hade fullt upp hela tiden kan jag säga..
Dagen började med att gå runt och träffa folk på marken ett tag, sen kom Emmsi dit! Saknar henne hela tiden, underbara människa. Runt 5 tiden gick jag och Emma iväg till Affe och va där ett tag. Amanda, Carro och Wallberg kom efter ett tag och vi spelade spel. Senare blev det att åka iväg till mig och grilla och mysa med dom jag har sagt, + Niklas, Albin och Sebbe i uterummet :) Sen blev det lite drag i ladan, hehehe, klädpoker för hela slanten! Lyckligtvis vann jag, men det slutade med att jag och Amanda sprang runt i bara linne och trosor, hahahahah tur att vi är vana! Det finns mycke mer att säga om kvällen/natten, Leroy som vanligt.
Jag somnade runt 4 och vaknade runt 8, det va fan hemskt. Men vi somna om och fick sova till ungefär 11.
Så just nu är jag helt slut och ska väl snart lägga mig bekvämt i soffan eller sängen och vila satan! Börjar hosta som en riktig jävel nu också, haha.

Ne, puss på er och hoppas ni hade lika bra fredag som jag hade!



Way back into love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0