Svar på tal

HAHAHA ne jag drev

Men ja frida. Vi körde nya steg och dom är så jädrans svåra + streeten. Du kommer dö! :D
Jag orkade inte gå in på din och svara eller nåt så jag skrev ett litet inlägg också för man måste hålla sig uppdaterad ;)

Jag fick mina sista hm grejer idag! Men jag måste skicka tillbaka jeansjackan eftersom jag har en redan. Det känns men vafan :( Haha, R.I.P jeansjacka<3

Nu ska jag nog snart sova för jag kan inte vara uppe såhär länge ;o fy på matilda! Ligger och gäspar som en jude just nu. Bara jag tänker på ordet "gäspar" så gäspar jag. Ska nog räkna hur många gånger jag gjort det på en minut, men jag är för trött för det just nu. Shit, nu säger jag bara GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha tack för svaret (y)!

2010-03-31 @ 19:59:12
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0