Skola, solning och plugg.

Hade en vanlig skoldag idag, förutom biologin. HAHA! De va nog den roligaste på länge. Hade snyggerik som vikarie. 
Erik: Idag hade Ebba sagt att vi skulle prata etologi, vad är det för nåt?
Alla: Ingen aning, va äre för nåt?
Erik: Nä inte vet jag, men vi ska iaf prata om det... Sexualkunskap är ju annars väldigt roligt.
Jag: Ja, men då kör vi på sexualkunskap!
Erik: Aaah visst ;) .. Teoretiskt eller praktiskt?
Jag: *fattar ingenting* Va? ..
Matilda till mig: Men hallå, praktiskt? ..
Jag: Jahaaa, HAHHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH!
Matilda till Erik: Ööh praktiskt, hehe.
Jag: Det har vi ju redan gjort ;)
Erik: Aaah, för längesen ;)
*Asgarv*

Senare in på lektionen.. Jag skulle hälsa från Danne.
Jag: Vet du vem Daniel Hallin är? Skulle iaf hälsa från honom.
Erik: Ahaaaaa, ne det vet jag inte vem det är, men hälsa tillbaka :) Hur känner du honom då?
Jag: Ja, men han va ju 9a förra året.
Erik: Jaha, har du haft sexualkunskap med honom?
Alla asgarvar.

När vi hade slutat gick jag och lille Daniel och solade :D
Nu ska jag plugga! Puss

Kommentarer
Postat av: MATILDA

HAHA! Matilda x2 gillade den lektionen asså :)

2010-03-30 @ 12:47:57
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0