plöggaaaa

Idag ska jag plugga hela dagen tror jag. Askul med två biologiprov och fysik prov, de är fan de värsta jag vet. Och jag är sur somfan idag, jag har typ veckan-efter-PMS. Jag halvligger framför brasan just nu i sminket från igår. Jag, mamma och pappa åkte in till min morbror och dom hade typ syskonträff och sådär, så jag umgicks med mina kusiner, spelade xbox hela kvällen hihi. Det kommer kanske lite snygga bilder därifrån. Väldigt söta på mamma faktiskt :) Haha.

Jag och Amanda la oss typ 4? Och så väckte pappa mig imorse vid kvart i 11, skiiiiitsur vart jag. Adde har match nångång idag också, men den blire inte att kolla på. Måste plugga, sova och tjura för mig själv, hähä.

Nu ska jag äta frukost!


när jag är som sötast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0