Ledig dag :)

Hihi, hemstudiedag idag och jag och mamma har varit och köpt grejer till mitt rum! När jag kom hem la jag mig och solade, asskönt. Nu har man lite färg :) Imorn är det ingen ragga så jag får plugga hela dagen, och på torsdag är det inget sånggrejs heller så blir plugga då med :( fyfasen va tråkigt. På fredag får jag träffa min Linnea och alla vänner!! ♥

Justja! Idag va jag ju på massage i 40 min och direkt efter det så skulle jag på behandling för ryggen, och tydligen är vänstra sidan helt paj :o Ne, men den är typ inflammerad ända ner i rumpan! haha. Och massagen va så avslappnande och smärtsam och en bahandling på det, jag va inte så pigg och alert efter det men det gick över :) Och imorgon kommer pappa hem med mina converse!! Puss på honom.


Jag och min bloggishkompis Matilda på slöjden i skolan ;)


Kommentarer
Postat av: Matilda

FAN VA SÖTA VI ÄR ! :D

2010-04-02 @ 20:57:05
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0