Jag är glaaaaaaaaaaaad

Asså, jag har vart så jävla rädd nu dom två senaste dagarna. Trodde jag skulle bli lämnad.
Men allt visade ju sig att det va jag som hade varit dum och tagit allt så jääääkla hårt
som vanligt :( Men nu har allt löst sig igen :') Och jag är världens lyckligaste tjej men
världens bästa pojkvän! Och jag har också världens bästa kömpis! Min Emma Holmsten som alltid hjälper mig.
Speciellt i dom här situationerna. Puss på er två alltså! JAG ÄLSKAR EEEEEEEEEEEEER


Såhär glad är jag!!


Kommentarer
Postat av: pikachu

Haha knasfia, du behöver inte oroa dig så himla mycket! Finns här och ger ditt hjärta elstötar när det inte slår som det ska, jag är ju trots allt pikachu :')

2010-03-09 @ 23:03:25
URL: http://holmsten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0