Hihi

Idag ska jag ut och fylla på färgen på bröstet, magen och ansiktet, hihi :D
Satt ute igår med pappa, fast inne i uterummet så bara solen ligger på. Asskönt! Och färg fick jag.
Nu sitter jag i soffan med mamsen, jag övernattade i våran älskade blå soffa inatt.
Och igår, fan va sur jag blev! Anna Bergendahl, med världens tråkigaste låt. Jag hatade den verkligen!
Jag kunde inte bestämma mig, jag ville att nästan alla pojkar skulle vinna. Andreas Johnson, Darin, Salem och Eric. Tyckte alla va svinbra! :o Bögback kan ju bara gå och ta sig, asdålig låt också. SKANDALKVÄLL HADE JAG IGÅR ASSÅ!



Grattis till min underbara vän Antonfjanton som blir 16 år idag!

När du är söt!



När du är.. okej! :)

Haha grattis pojke<3


Kommentarer
Postat av: sara

joootack:((

2010-03-14 @ 09:51:09
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0