Hej rödöga.

Jag sitter i sängen och dricker varm choklad med rött öga. Vettefan vad som har hänt men det är verkligen RÖTT!
Asfult och om jag har så imorn vill jag verkligen inte till skolan, hehe.

Va till kvarntorp med lite folk från skolan och skulle åka skidor men de gick ju inte så bra. Det va typ snöhögar i skidbacken så man trilla ju lite hursomhelst. Råkade smälla i en skida rätt på skinkan i en vurpa. Kan tänka mig att jag har ett blåmärke nu. Sen åkte jag ner till André och va där. Kom precis hem därifrån. Och på lördag är vi bjudna på käk hos dom, haha :) På fredag skulle jag nog vara med Hanna. Får se hur det blir med den saken, men det hoppas jag på, för jag saknar den ungen! Ne, nu ska jag dricka upp min choklad, borsta tänderna och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0