Hej inlägg

De va ett tag sen, haha :) Det har hänt endel, på en helg.. Eller ah, jag är nybliven singel, askul -.- Sen begravning på det. Men som sagt, jag som är så livsglad (enligt Julia) mår toppen iaf ;) Haha. I fredags åkte jag och mamma och betalade en grej, HIHIHIHII jag är så jääääkla glad. Men ni får fan ta och vänta nåra veckor innan ni får reda på vad det är :) Sen åkte vi in till marieberg och handlade upp 1500 kr. Kläder. Bara till mig, hihi. Sen raka vägen hem till min kära kusin amanda som fyllde år :) Och sen traskade jag bort till Niklas där jag hittade han och Fredrik :) Lite senare kom Sebbe och sen kom Eggi, Anna, Lisa och Anneli. Allting slutade med att jag, sebbe och fredrik somnade i Niklas säng och Niklas själv satt vid datorn. Sen åkte jag hem. Ah, begravningen i lördags finns inget att säga om, sjukt ledsen va jag iaf. Usch :( Sen skjutsade mamma mig till Niklas och så va det typ 10 pers där redan :) Vi hade askul! Men det blev bara jag, fredrik, sebbe, albin och niklas kvar. Och jag fick sova på en bäddsoffa med sebbe och fredrik, hahah gosiga pojkar det där. Det gick väl halvbra. Vaknade på morgonen eller nåt av att sebbe låg klistrad mot mig och vi låg dessutom rakt över bäddsoffan. Men fredrik låg och tjocka lööööst. Åkte hem vid 2-3 tiden kanske. Och jag har sjukt ont i ryggen :( Nu ska jag dammsuga ladan.. Och torka golvet, fan va roligt! ;)

 

Här har du ett inlägg, Linnea min sköna :)                                                                                                Matilda saknar dig! 

bjussar på en bild från i höstas på liseberg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0