hehehehe glad matilda idag

INTE. Fick gå till sången idag. Från skolan, följer julia uppför nästan hela tornbacken, traskar vidare till stocksäterskolan. Blev inte duschad då men fick två hav i skorna. Sen sång i 20 min, värt? Nej. Gå till stationen och bli duschad av 2 bilar + ännu mer hav i skorna. Fan va sur jag va. Sen fick mamma mig att tänka på att jag har matteprov imorgon så jag belv ännu surare. Men sen när jag skulle gå från bullshållsplatsen hem så ser jag våran älskade stora vita bil komma på vägen, då va pappa påväg till Vretstorp men han skjutsade hem mig, puss.
Och bara för att jag hade fått gå igenom så mycke? haha, så ska pappa beställa kebabrulle. Det förtjänade jag ;) Och sen har mamma köpt en mascara till mig, VIBRRRRERANDE ;) har aldrig testat men nu jäklar!

Ne nu ska jag nog ta tag i matten, biologin och spanskan. KUL! Pussss

Kommentarer
Postat av: sara

OFTA VIBBRERANDE MASCARAR:O:O lite coolt

2010-03-18 @ 20:42:10
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0