Bowlingdrottning!

Hähä, eller inte. Jag och Jennie suger verkligen. Eller så har vi bara otur ;) Det kommer nog superheta bilder från bowlingen sen eller möjligtvis en snygg video också. Får klippa och klistra lite med det kanske :')
Och jag är anmäld till moppekurs! På påsklovet. Tisdag-Fredag 09.30 :| ASKUL! Men vafan, det äre värt. Moppeflicka i sommar ju, kommer bli guld!

Justja, pappa kom hem från Thailili idag och jag börjar fundera på om han verkligen är helsvensk. Han är N-E-G-E-R!

Och det känns som jag har typ en finne i gommen, HAHAHAHA. Inte för att jag har det, men det gör ont somfan och det känns svullet :( Måste ha gjort nåt knasigt. Ne, nu måste jag nog börja på engelskan också och lägga in bilderna från bowlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0