SOMMARLOV!

Det är härligt, så jävla härligt. Efter skolavslutningen igår så åkte vi hem till Anton och käka smörgåstårta och fikade. Senare åkte vi vidare till Lisa som tagit studenten, sen till Linnsan och träffa massa folk! Älskar deras släkt och vänner, så jäkla snälla :) Sen vidare till Linnea och Julia och sova i Julias husvagn, såklart somnade jag först men vafan! Jag va ju vaken för det mesta. Vi hade iaf grymt roligt och det va en perfekt start på sommarlovet. Ikväll blir det nog att vara med våra kära vänner i hallsberg. IMORGON KOMMER HANNA HIT! ♥

Nu sitter jag iaf här med Linnea och hon är en sån ful tönt, men jag gillart!



jag och pullan ska kramas på skolavslutningen, hahah.



lilla hechis :)

Anna och Linn tar studenten, så jäkla fina!



julia, världens finaste!





söta tjejor..



hej









puss på er!


Kommentarer
Postat av: lilil

love<3

2010-06-12 @ 17:37:28
URL: http://livinginadance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0