Sommar fifan.

Jag är så jävla taggad på sommar nu asså! Partylistan är på högsta volym och solen steker, hihi. Senare ska jag iväg och kolla på bästis fotbollsmatch, längesen jag såg henne! Jag ska fan ta och leta fram massa bilder på oss när vi va mindre så ska ni få se våran lilla hisoria ;) haha. Vi har iaf varit bästa vänner i 11 år iår, helt galet asså. Kommer ihåg första gången hon kom till mig och då älskade hon min gorilla som sjöng macarena, HAHAHAHA! Älskar den där tjejen grymt mycke. Hon sover hos mig inatt så vi får väl se hur mycke sömn det blir, jag har lovar päronen att vara en duktig flicka, hihi.



you're the best!

Kommentarer
Postat av: hanna

aww! love u

2010-06-17 @ 14:03:09
URL: http://hannamadheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0