FYFAN VA ARG JAG ÄR!

Det va hur längesen som helst jag va såhär arg, jag har skakat så jag nästan gråtit, jävla skitsnack! Jag skulle aldrig nånsin säga en sån sak om en utav mina bästa vänner. Vilken människa det än är som sagt det så vill jag lika gärna tortera den människan långsamt. Även om jag nu vill göra det så skulle jag aldrigh våga, hahaha! Men det är verkligen det jag vill! Och sakerna som jag tycks ha "sagt" vet jag knappt vad det betyder? Vilken jävla idiot, jag vill bara strypa människan just nu och ha min vän som jag bryr mig om och ÄLSKAR!

 



Jag skulle aldrig göra så mot dig, jag trodde du visste det!


Kommentarer
Postat av: emsi

love u

2010-06-14 @ 22:34:40
Postat av: emsi

fast jag hatar dig lite för bilden

2010-06-14 @ 22:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0