Bränd rumpa och bögdator!

Japp, den årliga stjärtbrännan är här! Men den försvinner inom 2 dagar tror jag. Den måste försvinna innan Kos iaf. Förut så hade jag ett cpryck på min dator också, den typ är asjobbig. Helt plötsligt kan jag varken skriva eller så rör sig inte pilen, KUL ÄRE! Ne men nu är jag asglad! Är så sjukt taggad på att ta alla snygga killar jag hittar, hihihihihih :D SOMMAR ASSÅ! stor puss.

Nu ska jag slänga upp några få bilder på min dag idag, sen ska jag fanimig ta en ryck och städa undan på rummet.



bella med sin sjukt grymma moppe som går i 5 km/h uppför sågbacken.



bad i tisaren vid niklas sommarstuga där vi va med gött fölk! dock badade inte jag.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0