utmanad av frida.

Såhär går det till:
- De som blir utmanade ska skriva 6 sanningar om sig själv i sin blogg och samtidigt berätta om reglerna i spelet.
- När de genomfört utmaningen ska de välja 6 nya bloggare och gör en lista med deras namn. Efter det är gjort ska man skriva en kommentar åt dem för att låta dem veta att de är utmanade och ska läsa ens egen blogg för mer information.

6 sanningar om mig

1. jag har JÄTTESVÅRT för att börja tycka om killar. och när jag väl tycker om nån kille så gör jag det förjävla mycke och det tar lååååång tid att komma över. dessutom händer det inte ofta.

2. jag har lagt på mig jättemycke det här halvåret..

3. jag skäms nästan aldrig. jag bara garvar åt allt stört jag gör.

4. jag saknar slutet av 7an, nåt så grymt.

5. när jag känner mig ledsen så tar jag alltid fram gitarren och sjunger.

6. jag orkar knappt bry mig om mitt utseende nuförtiden.

hanna madheim
julia
linnea
amanda
matilda
emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0