Tjo!

Om ca 1 timme kommer det trevligt folk hit! Blir väl grillmys och film senare kanske?

Jag vaknade iaf upp hos Julia halv 12 imorse av att hennes mamma gjorde pesto med en jävligt jobbig maskin..
Känner också att jag börjar komma in i puberteten.. HAHAH ne jag skoja, men jag sover så jävla länge. Det är inte bra att sova bort dagarna. Igårkväll va ju som sagt Jennie och Matilda också med oss hemma hos Julia, vi tog en promenad, en ganska lång. Sen kollade vi på Underworld. Grymt bra film faktiskt! Det trodde jag inte. Sen somnade jag kanske vid 4 medans Jennie och Julia va vakna till 6 typ.

Nu känner jag mig bara så äckligt ofräsch så jag ska hoppa in i duschen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0