Slappdag så inåt helvete!

Asskön dag har det varit idag. Vaknade halv tolv bredvid Matilda.. Och jag drömde världens knasigaste dröm och jag orkar inte berätta om den just nu, den va verkligen sjuk.

Iaf, min dag med Matilda va trevlig. Vi skulle åka moppe till Hallsberg men shit va seg den är, så vi vände och fick skjuts av pappa iställer, mucho bättre! Vi chillade, tog en promenad och pratade mycke och länge.

Nu sitter jag här hemma med Elvis i soffan och funderar starkt på att gå ut och hämta popcorn, jag är så grymt sugen på det. Okej, nu ska jag ta mig ifrån det här äckliga finska dunket vi hittade på spotify: Uniikki – Pojat on poikii

TJE!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Popcorn är så sjukt gott. :P

2010-07-28 @ 13:37:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0