Kvällens drog!

Dido – Here With Me




Stor puss på låten. Jag visste fan inte att Dido va så bra :o

Kvällen och dagen spenderades typ med mamma, pappa och karin. Min brur har tittat in några gånger också, han är lite wasted på svensexan dom har här 10 m bort. Jag blev ju tvingad att vara hemma idag och inatt och det är väl lagom kul.. Fast jag är alltid ute och far och flänger, men det är sommar vafan! I need party atm. men jag behöver sova så inåt helvete så det ska jag väl göra nurå. Hoppas på att det händer nånting imorn. Puss och godnatt!



Använd bild men jag saknar tjejerna så ooooooooootroligt mycke, nyår va ju grymt!

Kommentarer
Postat av: sara

vf varu inte i asker igårrr?:O fett me partyyy

2010-07-25 @ 21:36:35
URL: http://magg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0