I'm back!

Sen två dagar tillbaka. Och på dom två dagarna har det hänt saker. Jag har spelat såpfotboll, ramlat med moppen, bränt sönder en vaxduk, får 654397 mygbett och såklart haltar jag runt efter en omkullkörningen, hahhaah! jag har lärt mig att: ALDRIG svänga kraftigt i gräs, aldrig ha värmeljus utan en ljuslykta, aldrig låta jennie göra sugmärken! HAHHAHAHA, puss på dom här två dagarn. Och såklart har dom spenderats med Matilda Heikkinen, det är då alla sjuka saker händer. Jag kan berätta mer om Grekland senare också, och massa bilder ska ni få! Men nu jävlar ska jag göra nåt annat, pusshej!


Fan va bra vi är!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha vad är det för fel på mina sugmärken? :(

2010-07-05 @ 15:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0