Matildas död är påväg.

Jag har hört att det åskar borta i Hallsberg och jag som är själv hemma till 4.. tänk om det kommer hitåt, då lovar jag att jag kissar på mig. Jag som skulle till Bella också, vi har mycke att prata om ju!

Igårkväll kom ju kines emma och frida! Har saknat dom båda två, sjukt sköna tjejer det där! Sen kom adde, danne och robin. Dom försökte lära mig poker men jag är för efterbliven för det tror jag, haha. Iaf det där sista sticket. Sen sov alla här. Jag fick dela säng med adde och jag har aldrig varit med om nåt varmare ;o jäääääääääävlar.

Dom åkte hem typ halv 12 eller nåt sånt, och nu sitter jag ensam i soffan och väntar på att min far ska komma hem och skjutsa mig till Bellabus! Men fan, nu blev jag kissnödig. hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0