ENGLAND SO FAR..

Vi känner oss typ som sällskapsresan här.. Vi är 7 pers i en bil och vi hade 8 resväskor igår. Det va ju halvroligt om man säger så. Jag och olivia satt ALLRA längst bak med tre väskor tror jag. 2 timmars bilresa.. Men vi hade riktigt roligt iaf!

Idag gick vi ner till stan (christchurch) och käkade, kollade lite på ett bröllop, satt vid hamnen och sådär. Och mamma som är "la resledarN" delade ut olika uppgifter som vi skulle lösa här på en vecka. Min uppgift var att ta reda på hur gammal kyrkan i christchurch är. Det har jag redan tagit reda på så nu var det inte roligt längre.

Det kommer lite bilder senare från igår och idag, nu ska jag gå upp och kolla på Bert! :D

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0