trött

Asså, jag orkar ingenting längre, vet inte vad som hände men efter nyår har jag varit sjukt seg.
Ligger faktiskt väldigt ofta hemma och det är inte vanligt. Och om jag är med nån så hamnar vi i soffan framför en film eller nånting. Shit, måste fan röra på arslet nångång. På raggan, då jävlar rör vi på arslet ;) Och just nu när jag kollar igenom kenzas bilder så saknar jag Thailand :( Längtar tillbaka! BLI PÅSK SÅ JAG KAN BLI BRUN IGEN!!
Justja, jag ligger liiiite efter i matten också, så jag har suttit med den idag. Algebra och ekvationer är inte min grej, bara samharib som är bra på mattelektionerna ;) mums..
Nä, men nu ska jag fkt tvätta håret och sen kanske kolla på nån film.




Nu blir jag osäker... igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0