Ska aldrig mer gå ut

Ah jag menar det! :( Idag va det inte så jättekallt jämfört med vad jag stog ut med igår, fyfan. frös så jag hade sjukt ont. Hade kunnat börjat gråta om jag inte gick runt mitt i hallsberg, haha! Sen dog mobilen men fick iaf iväg ett nödsms till mamsen så jag hoppades verkligen att hon skulle se det och hon va ju inte glad när hon hämtade mig, men vad gör man inte för sin dotter ;) haha. Idag när jag gick mot mormor och morfar vid ekoparken så blev jag helt plötsligt yr och trött så jag hamnade bredvid ett träd och spydde.. Skitmysigt :s men jag mådde faktiskt okej efter det. Behövde nog det så illa som jag mådde i skolan. Men nu är jag bara trött och frusen och jag tror jag ska gå och göra mig lite chai te nu :D


bild från nyår, skitsöt tycker jag hahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0