Hos maaaaaary!

Åkte till mary igår efter att ha varit hos mormor och morfar. Jag slängde mig direkt på godiset och sen gick vi och valde film. Vi tog ist med 4 eller 5 filmer, hihi. Vi såg paranormal activity och jag va så jävla rädd! Hemskaste film jag nånsin sett. Sen kom ju Sofie hem och smällde i dörren och hade sig, då vart man ju ännu räddare. Sen kollade vi på Upp. Hahhaah eller jag läste solotidningar ist :) Sen kollade vi på 14 suger, den somnade vi då till har jag för mig. Sen vaknade jag och Marie vid halv 11 kanske? Sen kom Sofie in och då kollade vi på paranormal activity igen. Eller jag och Sofie ville men inte Marie tror jag inte, så Marie fick följa med mig ner till toan i källarna (va för rädd och Per spydde på toan här uppe).
Nu ska vi snart äta och sen ut och gå med lille herr iller HAHAHAHAH. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också se den filmen :o

2010-01-17 @ 19:18:41
URL: http://feliciaharrysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0