hanna<3

Igår hämtade vi hanni i kumla så följde hon med oss hem. Åh! Jag fick se hennes LILLA lillebror, fyfan va söt han är! Jag dör..
Hanna åt upp våran mat direkt när hon kom hem till oss.. Hm, hon äter mycke den där människan ;o Haha.
Sen fick vi för oss att typ göra nåt galet, så först sminkade vi oss som katter av nån anledning. Och sen vart vi så varma så vi sprang ut i underkläder, så jäkla skönt! Sen gjorde vi bara ingenting, och sen helt plötsligt började ju hockeyn. Men vi såg väl inte så länge, haha. Så vi la oss och skulle sova, men istället så låg vi och sa "godnatt fan" och började asgarva. Så låg vi i säkert 20 min.. Haha, sen tänker jag inte berätta mer vad vi sa fkt ;) Hihi.
Sen somnade vi iaf. Och vi vaknade kvart i 1 idag och vi är svintrötta.. Men vi har städat mitt rum och kollat på film. Nuuuuu får jag kramp i fingrarna, HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0