Förfan, ge sig!

Buhuuu, jag blir jämt såhär småförkyld så jag måste åka hem och sen mår jag bra andra dagen men sen på kvällen blir jag sämre igen, sådär håller det på HELA TIDEN! Men nu håller jag på och få en riktig förkylning, fifan, min hals! Mådda illa igårkväll av att jag hade ont i halsen, låter sjukt knasigt men så vare iaf :s Så jag somnade typ 12, halv 1. Va svintrött sen idag. Åkte hem och sov en timma, fick inte sova mer för mamsen -.- Jag får aldrig sova på dagen, blir galen! :(

Nu har jag suttit en timma med mattehelvetet och det går väl liiite frammåt, men shit va efter jag är. Jag längtar till onsdag så jag kan dansa bort mina problem :D hihihihi. Inte för jag har så mycke problem just nu. Bara skolarbetet och jag och mamma jobbar satan på vårat humör. Men annars mår jag prima (y)

 


JAG SKA TILL LINNEA 6-7 FEBRUARI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0