DÅÅÅÅÅÅÅLIG KVÄLL

Dagen va okej iaf. Men nu på kvällen har det varit hemskt. Startade kvällen med att bråka med mamma. Vi bråka om kycklingklubbor.. ? Vadå mens? Haha! Aja, hon drog iaf ut på en promenad med grannen så nu har hon lugnat ner sig och säger att hon längtar efter mig, jahapp. Har också jobbat endel matte, hemskt somfan. Vill aldrig mer röra en mattebok eller nåt liknande. Hatar de verkligen. Tur att pappa finns och han kan förklara ALLTING för mig. Men shit vilken intressant text det här blev nurå. Nu ska jag väl kaaanske hoppa in i duschen och göra inpackning och alltiiiiiiing.

JAG TAGGAR TILL NÄSTA ONSDAG HIHIHIHI! vill bara dansa ragga varenda dag :D så järans roligt! sara och jag vet hur man skakar tuttar, HAHAAH speciellt arslet också ;)


Kommentarer
Postat av: saraa

hahahahahha shaka de kan vi braaA;);)



hahah när hon ba: slappna av i skinkorna så de dallrar

jaba: de dallrar redan så de räcker

HAHAHAHAHA <333



LÄNNNNGTAR SÖNDER :D:D

2010-01-21 @ 21:55:26
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0