Carro här!

Pappa hämtade mig och Carro halv 8 i hallsberg, jag var då hos Julia och Carro hos sig. Jag och Julia kollade på A cinderella story och senare blev det handböllll med Reine och Kalle! Domarna sög! Sen när jag och CarolinaEricssona kom hem hit så kollade vi på Paranormal Activity, och den versionen va inte lika bra som den jag såg hos marie men den dög! Sen hade ju mamma lagat pad thai tills vi kom hem, och vi ar ju gäster också..
Sen hade hon gjort som vanligt en curry. Carro är mesig och tyckte den va stark, hihihih. Nu sitter vi i min säng, eller Carro ligger och tar upp HELA sängen! Jag har svinont i halsen och hon kommer bli riktigt smittad inatt... hehe (N)

 


Jag och Julia är KUNGAR på hjärt och lungräddning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0