bio idag! :)

Idag blir det nog bio med Carro :) Vi har funderat på att se "Det regnar köttbullar" hahaha! Sen får vi väl se om det blir den eller någon annan :)  Nu sitter jag i sängen och är nyduschad, carro duschar just nu. Jag har ännu ondare i halsen idag :( Låter förjävlig faktiskt. Aja, det blir väl bra snart hoppas jag.

Och jag har funderat på jättemycke att skaffa löshår faktiskt. Som jag ska sy fast isf.  Är så jäkla sugen :( Orkar inte med mitt korta hår längre, och det växer ju fan aldrig så jag vill verkligen ha det! Men det blir väl om en månad eller två kanske. Har typ 100 kr på kortet just nu haha, men jag får månadspeng på måndag, 600! ♥
Så¨jag måste spara kanske en månad till efter det, eller så får jag la tjäna lite pengar ;) Haha om jag orkar.


hahhaah snygg tröja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0