Rolig kväll

1. Tre namn jag lyssnar till: Matilda, Matte, Tilda (tyvärr! pappa, mamma, laius)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Haha, jag ler typ jämt! Inte äre snyggt men bra iaf :D
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag stör mig på ALLT
4. Detta är jag rädd för: Pistoler, ormar, paranormal activity :(
5. Tre saker jag vill ha varje dag: PUSSAR OMG<3, pengar, mat ?
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vinna på arga leken, stå ut med mamma när jag och hon har mens samtidigt, vilket vi faktiskt jämt har såklart -.-, klara mig utan andré<3
7. Detta tycker jag om att göra: sova, äta, gosa 
8. Detta vill jag göra just nu: Äta godis!
9. Bästa känslan: Fyfan va mesig jag kommer låta nu men, besvarad kärlek är det bästa som finns.
10. Värsta känslan: obesvarad såklart, haha! Eller när man blir dissad på sms eller när nån klickar upptaget.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Mysig, gullig, ärlig, snäll och generös ;);)
12. Är jag kär just nu: ja ujja.

13. Jag vill gifta mig: Ja, lite fin jag ska va! Haha ;)
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Skaffa barn, leva loppan :)
15. Min käraste ägodel: Jag har ingen.
16. Något jag vill ha: 1 miljon, långt hår.
17. Detta har jag på mig just nu:  Gråa mjukisar, svart linne, grå tjocktröja, trusur, bh och strumpur.
18. Favoritkläder: Lätt leggings eller mysdress.
19. Favoritdjur: Vet inte
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Kollar spotify lista...      Ne, ingen speciell.
21. Favoritlåt just nu: Jag vet inte, men jag lyssnar asmycke på Dreamer-Ozzy Osbourne och Try to sleep with a broken heart-Alicia Keys. Men jag måste nog säga Try to sleep with broken heart!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste: Asså, musik duger när man sitter i lilla rummet, men vemfan tycker att det finns nåt kul ämne i skolan?
Tråkigaste: NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skulle kunna göra vadsomhelst för att få slippa.

23. Stjärntecken: Tvilling
24. En bok jag älskar: Paris Hilton boken va fkt guld! Nu kan jag allt om henne :D
25. En film jag älskar: The holiday.
26. Tv-program jag gillar: THE HILLS!
27. Favoritdoft: Jag typ dör av addes parfym
28. Detta äter jag gärna: Godis, hihi
29. Dricker helst: Cola?
30. Favoritgodis: Surisar&Choklad.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand, fan va jag saknar det<3
32. Färg på mina ögon: asblå, usch
33. Min längd: 163, och stannat i växten har man också.
34. Jag tror på: Mig själv
35. Jag spelar: Haha, hänga gubbe på facebook.
36. Person(er) jag beundrar: Min syster. Hon har jävligt mycke handikapp och har nån sjukdom som ungefär 20 st i sverige har. Ändå så är hon pigg och frisk och alltid glad :)
37. Så här bor jag: Mitt ute i ingenstans, mot Laxå. I ett stort vitt avlångt hus, med feting trädgård och lada, haha. Bonnflicka?
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga, mamma är en riktig Florist ;)
39. Det här tänder mig: SNYGGA RYGGAR, luktar gott.
40. Det här gör mig avtänd: När dom rapar, när man inte känt dom så länge och när byxorna sitter under arslet och fett hår!
41. Favoritfärg: Svårt att säga. Just nu älskar jag typ grå.
42. Favoritcitat: Har inget, jag suger på sånt. Men mamma har lärt mig att man kan skita i det blå skåpet så det måste ju vara favoriten för att det låter så pantat också, hahah.
43. En hemlighet jag vet: HAHAHAHA jag tänker på en! men jag har många.
44. Bästa present jag fått: Tvn, datorn och örhängen från Andrés familj :) Så jäkla söta!
45. Senast köpta skiva: Jag köper ALDRIG skivor.. Men jag tror det va typ.. Leona Lewis för 2 år sen?
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Jag gillar faktiskt mina armar, haha.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min mage, min midja, min rumpa och mina höfter!
48. Udda förmåga/egenskap: Enligt många är jag FÖR snäll, hur fan kan man va det liksom? Sen har jag ett jäkla humör ibland..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Loppa! hihih amanda :D
50. Vad lyssnar du på just nu? Massa Alicia Keys låtar.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har faktiskt inte gjort så mycke. Tagit ett bad, varit hos min syster och sen varit hemma. Snart kommer nog Amanda och senare kommer Niklas och Filip och sover här, imorn äre ju ROMME!
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Spotify skulle jag tro ;o
54. Vilken är din favoritrestaurang? Den i Thailand eller Sweet Chili.
55. När badade du i en pool senast? Ehm, det va i december i Thailand.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja! Hahaha, omg. Nånting med en pannkaka som rullade runt överallt!
57. Hur många barn vill du ha? 3 eller 4.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? JAZZ & BLUES ÄR FAN DET VÄRSTA SOM FINNS!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Asså, vilket val?
60. Vad har du för TV-kanaler? För många
61.har du åkt moped någon gång? Haha hela sommarn.
62. Har du busringt någon gång? Oja. Sist jag busringde va när jag, Hanna och Evelina ringde till folk mitt i natten och låtsades vara kompis med gamla gubbar och vi hette Siv Gunnarsson, HAHAHA! Vi hade fått stopp på bilen och stog vid "Macken" och vi skällde ut dom och tvinga dom att hämta oss, HAHAHAHAHA!
63. Har du fått felparkeringsböter? flera gånger, dom har tagit min Ferarri ifrån mig nu.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Då kan man ju lika gärna ta livet av sig.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand.
66. Har du en egen trädgård? Ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Pluto och Figgaro hahah.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Yes :D
69. Badkar eller duschkabin? Badkar.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Farsan! Haha
71. Favoritpizza? Vikingbåt, hähähä
72. Chips eller popcorn? Beror på vilket humör jag är på ;)
73. Vilken färg på läppstift använder du? inget
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Hahaha va?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Neeeeeej, inte med mitt utseende, haha.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med? André :)
78. Favoritchoklad? Geisha!
79. När röstade du senast? Haha röstade? På Andreas Johnson :D hahaha! JAG ÄLSKADE LÅTEN
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Jag säger bara blä.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Haha ne
82. Är du bra på matlagning? S-Ä-M-S-T!
83. Klarar du att tanka själv? Haha det skulle jag inte tro :)
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen? FAKTISKT! En såndär liten dammsugare, haha.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Njaaaa, inte vad jag minns
87. Vad är det du senaste handlade? Choklad och blommor till Linnsan :)
88. Har du kräkts offentligt? Jag tror inte det. Gör alltid det på natten :s
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärleken.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? När jag tänker efter så gör jag det.
91. Har du ringt något betalnummer? Va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? Jadå
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Oj det va så längesen så jag minns inte.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Njaa, inte så tror jag inte.
95.Vad har du för telefonsvarare/mobilsvar? Det vet jag fan inte, kanske ska kolla upp de ;o
96. Vad har du i din väska? Jag orkar inte gå och kolla, men jag har alltid tamponger, ipren och tuggummi.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Smörjer in mig, grrrr, hahah.
98. Vad har du att vara tacksam för? All skjuts jag får, hehe.
99. Var hittade du den här listan? De kommer jag fkt inte ihåg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: SARA! ;), Matilda Heineken, Julia! Känn er tvingade.

Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHA ÅÅHFAN

ska väl göra de då;)

2010-02-22 @ 19:15:06
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0