Kingen på att uppdatera.

Hähä, jag är kuuuuuuuung! Har typ aldrig tid för datorn, men nu äre ju helg så nu äre full karula på datorn ;) haha. Eller, jag kommer ligga i soffan hela helgen, addeeeeee kanske kommer imorgon men man vet ju aldrig med honom asså. Upptagen kille :) Annars ska jag ligga och verkligen seeeega hela dagen och det blir nog likadant på söndag också. Alla hjärtans dag så ju, vafasen ska man hitta på? :o Ska jag köpa chokladhjärtan till mig själv kanske.. Låter ganska najs fkt. BAAAARA till mig! Eftersom jag antagligen inte får nåt sällskap då, matcher för fullt asså. OCH JUSTE! Mina h&m grejer kom idag! Efter 2 veckor -.- Men fyfaaan va glad jag blev! Och allt passa som handen i handsken, nu väntar jag bara på dom sena grejerna som kommer om några veckor. Måste ha massa sommarkläder, för tyvärr så växer man ju också på bredden. Och brösten blir väl snart gigantiska för dom slutar ju aldrig växa tycker man :( HAHAHHAAH sånt kanske vi inte ska deppa över, stor sak.. Shiiiiiit nu måste jag sova innan jag somnar med datorn mellan benen och vaknar med nackspärr imorn. Sminket får fan vara på för jag orkar inget just nu, hihi pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0