jag suger

på att uppdatera ibland! Men nu bär det snart av till Göteborg och LLLLIIIIINNNNEEEEAAAAAA :D
igår va jag hos André, blev att skotta deras tak och det va väl halvkul för Linn och André putta ner mig och det va inte lätt att gå där. Sen gick vi in, fräscha och fina.. Gjorde oss iordning och åkte till deras farmor och farfar. Trevlans va det :) Haha speciellt hans kusiner.. Man fick ju iaf sova 5 minuter kanske, om ens det. Sen skjutsade dom hem mig och jag somna väl ganska fort. Nu sitter jag och papsen i soffan och väntar på dom andra som ska med. Det blir full bil i 3 timmar! Men galna människor faktiskt. Nu ska jag packa ner datorn och så tar jag upp datorn senare :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0