Jag fryser.

Få bort den jävla snön, mina lår är döda! Plus att jag ska sova fett imorn, fyfan. Gick upp 6 igår för vi skulle till Romme och gick upp 8 idag för att jag skulle till tandläkaren. Amanda, Filip och Affe låg kvar i sängen dom jävlarna, och jag fick åka iväg och låta dom där tanterna peta i munnen på mig, men som vanligt så va tänderna så fina så ;) haha. Jag gick nyss halvvägs till Vretstorp och följde Amanda för hon skulle till Jonte. Därför jag fryser så jäkla mycke nu, fast det börjar gå över, och SNART ÄR DET THE HILLS! Det räddar min dag, och nu har jag missat halva top model, FAN! Hejdå

Kommentarer
Postat av: sara

skillad tjej

2010-02-24 @ 17:55:27
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0