Hellu




Sitter och kollar Beck med Carro och Majsan. Men vi kollar inte, vi snackar London för vi är ganska taggade på att dra dit i sommar! Men vi får se hur det blir med den saken. Jag börjar bli trött och klockan är ganska mycket, och jag fattar inte vad Amanda och Carro pratar om så jag chillar lite, hihi. Imorn vet jag inte vad som händer. Antagligen ta det lugnt eftersom skolan börjar, och fan va jag kommer vara trött!

En liten fågel har viskat i mitt öra också att min mamma har köpt lite basic grejer till mig :D Ah, två linnen, ett svart och ett vitt, ett par svarta enkla leggings, två t-shirtat, en svart och en vit. Alltid bra att ha. Men jag ska dra med mamma till Marieberg någon dag för jag har hittat solglasögon som ska bli mina! :D Nu ska jag skaffa massa poäng på gratis-fashion, hihi.


jag är söt

Kommentarer
Postat av: saraa

DU ÄR JÄTTE SÖT :)

2010-02-28 @ 17:20:04
URL: http://magget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0