Hej ryggskott.

Sitter med Carro vid TVn. Jag vet inte vad jag gjorde förut men jag böjde mig fram på nåt sätt mot bordet och sen kändes det som nåt högg mig i ryggen, sen dess har jag inte kunnat röra på mig. Jo, jag kan gå, men jag kan inte röra i stort sett hela överkroppen. Kan, kan jag väl men fyfan va ont det gör och det känns bara som om nån skär upp min kropp om jag rör på den så det tänker jag inte göra. Hoppas det blir bättre när jag går och lägger mig.

Imorn om jag är bra i ryggen så övar nog jag och Carro på raggan! Vi har världens roligaste pardans! Haha :D
Det kan hände mycke knasigt i den paren, typ att man slår till varandra lite här och där, eller kanske juckar mot varandra. Ah, raggan är ju som den är. ASKUL :D
Sen ska jag till Älskling nån gång efter lunch


Såhär göllig va jag idag, men nu är jag blondare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0