Godmorgon

Mamma kom in och skrek "MATILDA VART ÄR PLATTÅNGEN!?" när hon själv hade lagt ner den i lådan. Kul sätt att bli väckt på. Jag kunde iaf inte somna om så jag gick upp, satte på tvn, men där var det inget bra som vanligt. Pappa fixade frukost till mig nyss och jag ska snart plocka in kläder och gör mitt rum lite varmare på nåt sätt, sen ska ta en dusch och göra mig iordning lite. Det kan ta hela dagen för jag är så jävla seg. Fixar håret, väntar två timmar, Lägger på foundation, väntar en halvtimme, lägger på puder och rouge, väntar typ 3 timmar, sen lägger jag på mascaran! Innan allt det där ska man välja kläder också. Sen kommer väl hela Familjen Lindberg, så min dag blir väldigt bra! :D

Och jag har kommit på något som jag saknar väldigt mycke i min garderob..
EN VANLIG SVART ELLER GRÅ KOFTA! Jag hade miljontals såna i typ 6an, men jag har inte en jävel nu. Och jag behöver verkligen det. Kan ju inte låna müshans? Eller det är ganska värt att gå och testa, för hon har alltid för korta kläder, hihi.

Ah, nu måste alla svara. Om det nu är någon mer än Sara som läser bloggjäveln så visa det nurå :D
Ska Matilda bli långhårig? Och hur långt isf?
Jag vet att alla tycker att jag passar i kort men jag trivs verkligen inte i det :o Hjälp mig nurå!


Kommentarer
Postat av: Matilda

du passar i kort men du passde i långt med.. men inte för långt kanske :o

inte för långt löshår så du ser ut som duvetvem (o nu menar jag inte voldemort) .... xd

2010-02-21 @ 20:49:49
URL: http://whatadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0