Till min underbra Emma Holmsten som jag inte har träffat på åratal och saknar jättemycke!

Ja, som sagt så har vi inte känt varandra länge. Jag tror vi började prata i juni när båda va så jäkla depp! Båda hade blivit dumpade såklart. Vi har följts åt på den vägen då det har gått uppochner när det gäller våra små pojkar som vi faktiskt har idag! Jag hade nog inte klarat sommaren så bra som jag gjorde utan dig. Du var med mig, vad som än hände. Och hur kul hade vi inte när jag hämtade dig i kumla, äcklig och skabbig!? nyvaken åkte jag och vi plankade in på en sånhär gratis tågbuss, det va grymt najs! När vi kom fram fick vi för oss att dra iväg med pojkarna till Bäcksjön och där hade vi ju hur kul som helst också. Sen åkte vi till hallsberg igen, drog till Albin och då var det massa folk där. Och hur du kommer och säger "Tjäna tjäna alla guz.. Oj, här va det folk!"
Jag vet inte hur mycke jag skrattade då. Jag saknar dig och din fula replik :( och när vi satt vid volvo på en bänk när Robin kom med sin torra kompis. Och juste, det som du nämnde! Pizza vandringen genom hallsberg, och därefter pizza begravningen. Den dumma grejen är ju att du bor i kumla och jag bor utanför Vretstorp. Det handlar om en kvart med bil! VARFÖR SES VI ALDRIG!? Jag säger bara.. Du, Jag & Sportlovet 


Du är verkligen nåt av det bästa jag har.
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0